Spokojnie - Panowie z Marketingu już raz próbowali wmówić że octavia to Passant, klasa wyższa itd.. więc Kodiaq w AŚ na 100% będzie testowany z X5,Q7 i na 99% będzie ich zostawiał w skarpetkach :szeroki_usmiech
zagadaj z kowalem 2002. Ale zey dziala to prawidlowo jak fabryka to zegary trzeba wziąśc i przflashowac na RSowe, pytanie czy te co masz sie da czy nie....
zagadaj z kowalem 2002. Ale zey dziala to prawidlowo jak fabryka to zegary trzeba wziąśc i przflashowac na RSowe, pytanie czy te co masz sie da czy nie....
do DLR soft w zegarach zmieniać ? Po ki h **** ?
Predzej w BCM by obsługiwał LEDy
spacewalker, widzisz jak ktos sie tak nie zna ja wy to takie gafy wali nie w tym kościele mi zadzwoniło.
Chodziło mi tak BCM'a sam jeszcze tego nie robilem to nie wiem
4 Faults Found:
01493 - Bulb for Blinkers; Front Left (M5)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 94
Mileage: 214973 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
02394 - Parking Light Left Front (M1)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 94
Mileage: 214973 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.50 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
00834 - Signal for Activation of Heated Rear Window
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 117
Mileage: 215380 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
OFF
Voltage: 11.75 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
01495 - Bulb for High-Beams; Left (M30)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 94
Mileage: 214973 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.45 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA
Component: Q2 AIRBAG VW8 027 0900
Revision: 11027000 Serial number: 003B5D1387X+
Coding: 0020786
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 6BDFD9754A9ED11
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
Component: Lenksäulenmodul 036 0070
Coding: 0000042
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 74EDC20917A00E9
1 Fault Found:
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612
Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0G4543166
Coding: 0007101
Shop #: WSC 00011 888 96745
VCID: 3973333D7042B31
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951
Component: J533 Gateway H07 0052
Revision: H07 01 Serial number: 151007F1001366
Coding: E9817F0E4002022302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 30650E19A338729
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Component: IMMO VD1 1612
Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0G4543166
Shop #: WSC 06402 145 00197
VCID: 3973333D7042B31
Tyle, że to jest BCM przedliftowy ( 049 ), więc chyba nie da się go sflashować poliftowym softem ( 087 ), w którym jest pełna obsługa postojowe/dzienne LED.
W tym wypadku najłatwiej było by podłączyć LED-y przez dodatkowy, prosty układzik ( poza BCM-em ) sterowany jedynie sygnałem "postojowych" z BCM ( brak postojowych ---> LED-y świecą pełną mocą jako dzienne; włączone postojowe lub mijania ---> LED-y świecą małą mocą robiąc za pozycyjne ). Trzeba tylko pamiętać, że konieczne będą dodatkowe rezystory ( tzw. kasowniki CAN BUS ) włączone w miejsce żarówek pozycyjnych w lampach "oszukujące" BCM tak, by nie sypał błędami spalonej żarówki pozycyjnej.
idzie wsadzic DLR-y np zamiast halogenów i zakodować jako Halogeny Dzienne
Musisz tylko przerobić CECM tak by nie zgłaszał błędów spalonej żarówki ,bo DLR ciagnie 3-4W, a Halogen 50W
czyli potrzebny Mi BCM jednak jakich numerów muszę na nim szukać ? i czy to w ogóle zadziała w takiej konfiguracji czy potrzebna będzie jakaś większa rewolucja kabelkowa i modułowa
nie wiem czy dobrze kombinuje ale jest mozliwosc wsadzenia BCM sprzed lifta ze swiatlami dziennymi(druga zarowka w przeciwmgielnym) i zastapic je LED nie tracac przeciwmgielnych(poprzez kodowanie ich jako dzienne). Ale wtedy tez trzeba jakos oszukac wywalanie bledu.
I tak jak pisze kowal 2002, mozna zakupic juz gotowe zestawy LED ktore same sie wlaczaja po wlaczeniu silnika Dzialaja chyba na zasadzie porownywania napiecia w ten sposob pomija sie cala elektronike pojazdu.
Ale w tym temacie najwieksza wiedza maja w/w mozgi forumowe
Domyslam sie ze bedziesz mogl podpiac oryginalne LED-y do tego i tym samym obejsc elektronike pojazdu. Tylko teraz mnie zastanawia czy musisz uzyc przekaznika czy podpinasz odrazu pod to urzadzenie.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Komentarz